کد خبر : 209110
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 20:17

تجاوز به چپ اتوبوس مسافربری جان یک نفر را گرفت

تجاوز به چپ اتوبوس مسافربری جان یک نفر را گرفت

به گزارش ایلنا، سرهنگ “رضا پناهی مقدم ” در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در محور”اشنویه -ارومیه”، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند. وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و در بررسی های به عمل آمده، مشخص شد یک

تجاوز به چپ اتوبوس مسافربری جان یک نفر را گرفت

به گزارش ایلنا، سرهنگ “رضا پناهی مقدم ” در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در محور”اشنویه -ارومیه”، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و در بررسی های به عمل آمده، مشخص شد یک دستگاه اتوبوس مسافربری (حامل کوهنوردان شهرستان میاندوآب) به دلیل تجاوز به چپ با یک دستگاه سواری پراید تصادف کرده است.

رئیس پلیس راه استان در ادامه اظهار داشت: در این حادثه رانندگی ۴۲ نفر از مسافران اتوبوس به مراکز درمانی منتقل که ۳ نفر از آنها بستری و مابقی همگی به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شده و متاسفانه راننده پراید به علت شدت جراحات وارده در این حادثه فوت کرد.

سرهنگ پناهی مقدم  در پایان به رانندگان توصیه کرد؛ با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کنند و به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند تا شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح