کد خبر : 208881
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 18:09

پیدا پیکر جوان غرق شده در رودخانه “ززوماهرو” الیگودرز

پیدا پیکر جوان غرق شده در رودخانه “ززوماهرو” الیگودرز

به گزارش ایلنا، محمد میرزایی مقدم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم نجات غریق و غواصی سازمان آتش نشانی خرم آباد برای بار دوم پس از وقوع حادثه به شهرستان شول آباد الیگودرز اعزام شدند. وی افزود: پس‌ از حضور تیم غواصی آتش نشانی در محل حادثه و بررسی حفره‌های عمیق آب

پیدا پیکر جوان غرق شده در رودخانه "ززوماهرو" الیگودرز

به گزارش ایلنا، محمد میرزایی مقدم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم نجات غریق و غواصی سازمان آتش نشانی خرم آباد برای بار دوم پس از وقوع حادثه به شهرستان شول آباد الیگودرز اعزام شدند.

وی افزود: پس‌ از حضور تیم غواصی آتش نشانی در محل حادثه و بررسی حفره‌های عمیق آب در امتداد رودخانه و مکانی که احتمال پیدا شدن جسد بیشتر بود، مسیر آب با استفاده از بیل مکانیکی تغییر داده شده و پس از دقایقی عملیات غواصی در این محل، پیکر این جوان تفحص و از عمق آب بیرون کشیده شد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی لرستان ادامه داد: تیم غواصی سازمان پیش تر هم به این رودخانه اعزام شده بود ولی متاسفانه جستجوها نتیجه نداشت.

میرزایی مقدم گفت: مردم ضمن جدی گرفتن توصیه‌های ایمنی از شنا در روان آب‌ها، سد ها و دیگر مکان‌های پر خطر جداً خودداری نمایند که شاهد حوادث تلخ از این دست نباشیم.

وی اظهار کرد: طی روزهای آینده مانور بزرگ غواصی سازمان آتش‌نشانی با هدف حفظ آمادگی تیم غواصی سازمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح