کد خبر : 210489
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 12:17

نتایج نظرسنجی هفتگی: برخی افراد فکر می کنند سامسونگ گلکسی A16 5G می تواند ۶ سال دوام بیاورد

نتایج نظرسنجی هفتگی: برخی افراد فکر می کنند سامسونگ گلکسی A16 5G می تواند ۶ سال دوام بیاورد

تعداد کمی از مردم به Samsung Galaxy A16 5G به عنوان گزینه ای برای گوشی بعدی خود نگاه می کنند – و دیدن اینکه چقدر فکر می کنند این گوشی می تواند ۶ سال برای آنها دوام بیاورد کمی تعجب آور بود. این مدت زمانی است که سامسونگ نرم افزار این گوشی ۲۵۰ یورویی را

Weekly poll results: Samsung Galaxy A16 5G can last 6 years, some people  think - GSMArena.com news

تعداد کمی از مردم به Samsung Galaxy A16 5G به عنوان گزینه ای برای گوشی بعدی خود نگاه می کنند – و دیدن اینکه چقدر فکر می کنند این گوشی می تواند ۶ سال برای آنها دوام بیاورد کمی تعجب آور بود. این مدت زمانی است که سامسونگ نرم افزار این گوشی ۲۵۰ یورویی را به روز می کند.

کسانی هستند که A16 5G را دوست دارند اما فکر نمی کنند که ۶ سال کامل دوام بیاورد. عملکرد یک نگرانی آشکار است – Exynos 1330 یا Dimensity 6300 چگونه در اواخر دهه ۲۰۲۰ از نرم افزار پشتیبانی می کند؟ آیا رم ۴ گیگابایتی کافی است؟

افراد در نظرات نگرانی های دیگری نیز داشتند – اگر صفحه نمایش (یا چیز دیگری) بشکند چه؟ می توانید آن را جایگزین کنید، مطمئنا با این حال، این یک تلفن ۲۵۰ یورویی است و در مدت ۲-۳ سال، ممکن است متوجه شوید که هزینه تعویض صفحه نمایش بیشتر از هزینه ای است که برای Galaxy A18 یا A19 یا هر چیز دیگری خرج می کنید. سامسونگ اغلب به اندازه کافی معاملات پیشرفته تر انجام می دهد و این معاملات برای یک تلفن کاملاً کارآمد همان ارزشی را ارائه می دهند که یک گوشی شکسته انجام می دهند.

نتایج نظرسنجی هفتگی: برخی افراد فکر می کنند سامسونگ گلکسی A16 5G می تواند ۶ سال دوام بیاورد
سپس کسانی هستند که هنوز تصمیم نگرفته اند – ما یک واحد گلکسی A16 5G دریافت کردیم و در حال کار بر روی بررسی هستیم، بنابراین به زودی منتظر نظرات ما در مورد تلفن باشید.

علاقه چندانی به نسخه ۴G گلکسی A16 وجود نداشت. در عوض، ما نظرات زیادی را دیدیم که می‌گفتند «چرا به جای آن گلکسی A15 5G تهیه نکنیم؟» اکنون ارزان‌تر است و سامسونگ ۴ به‌روزرسانی سیستم‌عامل و ۵ سال وصله‌های امنیتی را ارائه خواهد کرد. A15 5G با اندروید ۱۸ و وصله‌هایی که تا پایان سال ۲۰۲۸ منتشر می‌شوند به وضعیت پایانی عمر خود می‌رسد. بد نیست – به خوبی A16 نیست، اما همچنان برای شما مدت زیادی دوام خواهد آورد (مخصوصا برای کسانی که هرگز برنامه‌ریزی نکرده‌اند. برای گذراندن ۶ سال کامل در وهله اول).

جذاب نیست، اما گلکسی A16 5G در حال تبدیل شدن به یک فروشنده قابل اعتماد برای سامسونگ است. افزودن رتبه IP54 کمک کرد، حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون ضربه‌ای است، رم بیشتر می‌توانست کمک کند. با این حال، این دستگاه به طور کلی یک دستگاه سطح پایه محکم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح