کد خبر : 208757
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1402 - 22:07

قزوین با ۲۰ درصد افت منابع آبی مواجه است

قزوین با ۲۰ درصد افت منابع آبی مواجه است

داراب بیرنوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به وضعیت منابع آب‌های آشامیدنی استان گفت: درحال حاضر که در فصل گرم سال قرار گرفته‌ایم لازم است مشترکین الگوی مصرف را رعایت کنند. مدیرعامل آبفای استان قزوین ادامه داد: در این هفته دو حلقه چاه در شهرستان البرز وارد مدار شد که مشکل

قزوین با 20 درصد افت منابع آبی مواجه است

داراب بیرنوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به وضعیت منابع آب‌های آشامیدنی استان گفت: درحال حاضر که در فصل گرم سال قرار گرفته‌ایم لازم است مشترکین الگوی مصرف را رعایت کنند.

مدیرعامل آبفای استان قزوین ادامه داد: در این هفته دو حلقه چاه در شهرستان البرز وارد مدار شد که مشکل آب آشامیدنی بخش محمدیه با آن حل می‌شود.

وی عنوان کرد: بزودی در تاکستان هم چاه‌های جدید وارد مدار خواهد شد که به حل چالش آب کمک می‌کند.

این مسئول درباره وضعیت روستاهای استان هم گفت: بحران و تنش آبی در روستاها بیشتر از مناطق شهری است که با جهاد آبرسانی که درحال انجام است وضعیت در حدود ۱۳۰ روستا بهبود پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح