کد خبر : 209224
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 22:31

سامسونگ گلکسی A55 دارای Geekbench با Exynos 1480 SoC، Xclipse 530 GPU تایید شده است.

سامسونگ گلکسی A55 دارای Geekbench با Exynos 1480 SoC، Xclipse 530 GPU تایید شده است.

به گزارش ایده نیوز و به نقل از گسمارنا هفته گذشته شاهد اجرای Geekbench از SoC گلکسی A55 بودیم، اما در گلکسی A55 نبود – از نوعی پلت فرم آزمایشی استفاده می کرد. امروز، این تغییر می کند، زیرا نمونه اولیه A55 خود آن را روی Geekbench نیز قرار داده است و این انتخاب جالب GPU

به گزارش ایده نیوز و به نقل از گسمارنا هفته گذشته شاهد اجرای Geekbench از SoC گلکسی A55 بودیم، اما در گلکسی A55 نبود – از نوعی پلت فرم آزمایشی استفاده می کرد. امروز، این تغییر می کند، زیرا نمونه اولیه A55 خود آن را روی Geekbench نیز قرار داده است و این انتخاب جالب GPU سامسونگ را تایید می کند.

اعتقاد بر این است که چیپست A55 با نام Exynos 1480 به بازار عرضه می شود، البته به تبعیت از مدل ۱۳۸۰ که در A54 و ۱۲۸۰ در A53 دیده می شود. با این حال، برخلاف آن‌ها، مدل جدید از پردازنده گرافیکی مالی استفاده نمی‌کند، به جای آن از یک پردازنده گرافیکی Xclipse 530 مبتنی بر AMD RDNA2 استفاده می‌کند، که با اجرای معیار امروزی تایید شده است.

سامسونگ گلکسی A55 دارای Geekbench است، پردازنده گرافیکی Xclipse 530 تایید شده است
این از نظر تئوری حتی می تواند توانایی ارائه raytracing را در بازی ها داشته باشد. با این حال، این بدان معنا نیست که چنین خواهد شد، بنابراین بیش از حد امید خود را افزایش ندهید. با این حال، احتمالاً این پردازنده گرافیکی قوی‌تر از آنچه خط A5x تاکنون به دست آورده است، گام خوبی در مسیر درست است. در سمت CPU، پیشرفت‌ها در مقایسه با Exynos 1380 وجود دارد، اما شگفت‌انگیز نیستند – امتیاز تک هسته‌ای ۱۱۲۷ و امتیاز چند هسته‌ای ۳۰۹۰ چیزی است که A55 توانسته است، در حالی که A54 امتیاز حدود ۱۱۰۸ را کسب کرده است. و به ترتیب ۲۷۹۷.

بنابراین اگر امیدوار بودید که A55 در نهایت یک جهش بزرگ برای عملکرد پردازنده در پرفروش‌ترین خط تلفن‌های هوشمند سامسونگ باشد، این امید باید حداقل یک سال دیگر به تعویق بیفتد.

نمونه اولیه Geekbench دارای ۸ گیگابایت رم بود که حداکثر مقداری بود که می‌توانستید A54 را با آن تهیه کنید. طبق شایعات قبلی، گلکسی A55 دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی FHD+ 120 هرتز OLED، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سیمی ۲۵ واتی (البته بدون شارژر در جعبه) خواهد بود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح