کد خبر : 206924
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 دی 1401 - 21:30

دانلود زیرنویس فیلم The Five Devils 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Five Devils 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Five Devils 2022 زیرنویس فیلم پنج شیطان یک فیلم درام فانتزی فرانسوی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی لئا میسیوس است که فیلمنامه آن را با پل گیلهوم نوشته است. در این فیلم ادل اگزارچوپولوس و سالی درام به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم در بخش دو هفته کارگردانان در جشنواره

دانلود زیرنویس فیلم The Five Devils 2022 زیرنویس فیلم پنج شیطان یک فیلم درام فانتزی فرانسوی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی لئا میسیوس است که فیلمنامه آن را با پل گیلهوم نوشته است. در این فیلم ادل اگزارچوپولوس و سالی درام به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم در بخش دو هفته کارگردانان در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ در ۲۳ مه ۲۰۲۲ به نمایش درآمد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Five Devils 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Five Devils 2022 ویکی (درامه) یک موهبت جادویی دارد: او می تواند هر رایحه ای را که انتخاب می کند استشمام کرده و بازتولید کند. او اینها را در شیشه هایی که با دقت برچسب گذاری شده اند جمع آوری می کند. کودک انفرادی پیوند بسیار محکمی با مادرش جوآن (اگزارچوپولوس) دارد که او نیز مخفیانه عطر و بوی مادرش را می گیرد. هنگامی که خواهر پدرش جولیا (اماتی) در زندگی آنها ظاهر می شود، ویکی نیز شروع به بازتولید عطر او می کند. جولیا به تازگی از زندان آزاد شده است و ویکی به خاطرات تاریک و جادویی منتقل می شود که او را به کشف اسرار دهکده، خانواده و وجود خودش می کشاند.

پنج شیاطین پس از آوا در سال ۲۰۱۷، دومین فیلم بلند لئا میسیوس به عنوان کارگردان است. میسیوس به همراه فیلمبردار آن پل گیلهوم، فیلمنامه این فیلم را نوشته است.

این فیلم توسط Fanny Yvonnet برای Trois Brigands Productions و توسط Jean-Louis Livi برای F comme Film تهیه شده است که هر دو قبلاً آوا را تهیه کرده بودند. پنج شیاطین از پشتیبانی تولید سینمای Auvergne-Rhône-Alpes (و پشتیبانی از خود منطقه Auvergne-Rhône-Alpes)، پیش فروش Canal+ و Ciné+ و پشتیبانی از منطقه Île-de-France بهره مند شدند.

دانلود زیرنویس فیلم  پنج شیطان ۲۰۲۲ فیلمبرداری قرار بود در مارس ۲۰۲۰ آغاز شود، اما به دلیل همه گیری COVID-19 متوقف شد. فیلمبرداری در مارس ۲۰۲۱ از سر گرفته شد و هفت هفته به طول انجامید. فیلمبرداری در Isère بین ۱ تا ۲۴ مارس ۲۰۲۱، در کمون Le Bourg-d’Oisans و در Lac Bleu انجام شد. فیلمبرداری در منطقه ایل دو فرانس، از جمله استخر میشل بوفور در باندی در ۳۱ مارس و ۱ آوریل ۲۰۲۱ ادامه یافت. فیلمبرداری در ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ در پاریس به پایان رسید.

زیرنویس فیلم The Five Devils 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Five Devils 2022 پنج شیطان برای نمایش در بخش دو هفته کارگردانان در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ انتخاب شد. اولین نمایش جهانی آن در ۲۳ مه ۲۰۲۲ در کن بود. در ۳۱ اوت ۲۰۲۲ در فرانسه اکران شد. توزیع فرانسوی توسط Le Pacte و فروش بین‌المللی توسط Wild Bunch انجام می‌شود. در معامله ای که توسط Wild Bunch مذاکره شد، موبی The Five Devils را برای آمریکای شمالی، بریتانیا، ایرلند، آمریکای لاتین، هند و ترکیه خریداری کرد. Mubi در حال برنامه ریزی برای اکران در سینماهای ایالات متحده، بریتانیا و ایرلند است و به دنبال آن یک اکران انحصاری بر روی پلتفرم استریم خود.

زیرنویس The Five Devils 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس پنج شیطان ۲۰۲۲ در Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۱۵ نقد، ۸۰ درصد محبوبیت دارد، با میانگین امتیاز ۶.۶۰/۱۰. طبق گفته متاکریتیک که بر اساس ۴ منتقد، میانگین وزنی ۶۵ از ۱۰۰ را به خود اختصاص داده است، این فیلم “به طور کلی نقدهای مطلوب” دریافت کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح