کد خبر : 206719
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دی 1401 - 20:53

دانلود زیرنویس فیلم The Divide 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Divide 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Divide 2021 یک فیلم درام فرانسوی به کارگردانی کاترین کورسینی محصول سال ۲۰۲۱ است. در ژوئن ۲۰۲۱، این فیلم برای رقابت برای نخل طلای جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱ انتخاب شد. در کن برنده نخل کوئیر شد. داستان فیلم درباره راف و جولی است، زوجی که شب قبل از تظاهرات بزرگ خود

دانلود زیرنویس فیلم The Divide 2021 یک فیلم درام فرانسوی به کارگردانی کاترین کورسینی محصول سال ۲۰۲۱ است. در ژوئن ۲۰۲۱، این فیلم برای رقابت برای نخل طلای جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱ انتخاب شد. در کن برنده نخل کوئیر شد. داستان فیلم درباره راف و جولی است، زوجی که شب قبل از تظاهرات بزرگ خود را در بیمارستان می‌بینند و تقریباً خفه شده‌اند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Divide 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Divide 2021 در یک عصر زمستانی در سال ۲۰۱۸، راف که در آستانه جدایی از جولی است، از آرنج خود می‌شکند و به بخش اورژانس یک بیمارستان بزرگ پاریس می‌رود. در همان زمان، یان مجروح از درگیری با پلیس ضد شورش در تظاهرات بزرگ جلیقه زردها وارد می شود. برخورد این سه شخصیت قطعیت ها و تعصبات آنها را در هم می شکند، در حالی که در بیرون تنش تشدید می شود و بیمارستان مجبور است درهای خود را به روی معترضانی که ساختمان را محاصره کرده اند ببندد و کارکنان غرق شده اند.

نقش راف بسیار نشان دهنده کاترین کورسینی است که در ۱ دسامبر ۲۰۱۸ در اورژانس، روز اولین اقدام جلیقه زردها در سپتامبر ۲۰۲۰، والریا برونی تدسکی، مارینا فویس، در اورژانس افتاد. پیو مارمائی، ژان لوئیس کولوک و آیساتو دیالو ساگنا به بازیگران فیلم پیوسته بودند. کاترین کورسینی فیلمنامه را در کنار اگنس فوور نوشت و لورت پولمانس نیز با آن همکاری داشت. فیلمبرداری در ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۰ آغاز شد و قرار بود طی هفت هفته در منطقه پاریس و لیون انجام شود.

زیرنویس فیلم The Divide 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Divide 2021 این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم کن در ۹ ژوئیه ۲۰۲۱ به نمایش درآمد. اولین بار در ۲۷ اکتبر ۲۰۲۱ در فرانسه اکران شد.

زیرنویس The Divide 2021 - بلو سابتایتل
The Divide در ایالات متحده و کانادا ۰ دلار و در کل جهان ۲.۲ میلیون دلار در مقابل بودجه تولید حدود ۴.۸ میلیون دلار فروخت.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح