کد خبر : 207112
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 - 18:53

دانلود زیرنویس فیلم Sirocco 1951 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Sirocco 1951 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Sirocco 1951 یک فیلم نوآر آمریکایی محصول ۱۹۵۱ به کارگردانی کورتیس برنهارت و با بازی همفری بوگارت است. نام فیلم از Sirocco گرفته شده است، باد شدیدی که در دریای مدیترانه می وزد و از صحرای صحرا می‌آید. گرم و خشک است و گفته می شود که مردم را تحریک پذیر می

دانلود زیرنویس فیلم Sirocco 1951 یک فیلم نوآر آمریکایی محصول ۱۹۵۱ به کارگردانی کورتیس برنهارت و با بازی همفری بوگارت است. نام فیلم از Sirocco گرفته شده است، باد شدیدی که در دریای مدیترانه می وزد و از صحرای صحرا می‌آید. گرم و خشک است و گفته می شود که مردم را تحریک پذیر می کند. داستان فیلم در سوریه تا حدودی در شرق مسیرهای باد جریان دارد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Sirocco 1951 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Sirocco 1951 در سال ۱۹۲۵ دمشق، سوری های بومی درگیر یک جنگ چریکی علیه حکومت استعماری فرانسه در سوریه هستند. هری اسمیت یک بازاری سیاه آمریکایی است که مخفیانه به چریک ها اسلحه می فروشد. با بدتر شدن اوضاع، ژنرال فرانسوی لاسال دستور می دهد که هر بار که سربازانش کشته می شوند، هواداران غیرنظامی را اعدام کنند، اما رئیس اطلاعات نظامی او، سرهنگ فرود، او را متقاعد می کند که نقشه را تغییر دهد و به سادگی غیرنظامیان را به مدت ۴۸ ساعت بازداشت کند. فرود با پنج تن از سودجویان شهر (از جمله اسمیت و بالوکجیان) تماس می گیرد و آنها را به فروش مواد غذایی با قیمت های گزاف متهم می کند. اسمیت تنها کسی است که به نظر می رسد مایل به همکاری است. پس از رفتن او، آنها در مورد اسمیت تحقیق می کنند و متوجه می شوند که او یک قهرمان جنگ در جنگ جهانی اول بوده است.

بمبی در یک کلوپ شبانه منفجر می شود که اسمیت در حالی که با دوست آرایشگرش نصیر مشروب می خورد به ویولتا چشم دوخته است. ویولتا روی زمین پرتاب می شود. فرود او را بلند می کند، اما این اسمیت است که به او آرامش می دهد. ویولتا با فرود می رود و به آپارتمانش باز می گردد: مشخص می شود که آنها عاشق هستند.

فرود برای مذاکره با امیر حسن رهبر شورشیان فشار می آورد. لاسال با اکراه به او اجازه می دهد تا یک ملاقات ترتیب دهد، اما اجازه نمی دهد فرود مستقیماً با او تماس بگیرد. یک افسر نظامی جوان که به جای او فرستاده شده بود، بعداً با بریدگی گلویش به قتل رسید.

زیرنویس فیلم Sirocco 1951 - بلو سابتایتل

زیرنویس Sirocco 1951 فرود با بلوکجیان تماس می گیرد و او را متهم می کند که یک اسلحه دونده است. او به بی گناهی خود اعتراض می کند و به جای آن اسمیت را پیشنهاد می کند.

برای پیچیده‌تر شدن اوضاع، هری به معشوقه ناراضی فرود، ویولتا، پاس می‌دهد، اما او او را رد می‌کند. بعداً به فرود اطلاع می‌دهد که می‌خواهد او را ترک کند، اما او حاضر نیست او را رها کند.

هری متوجه می شود که نصیر وقتی تحت فشار قرار گرفته است نام خود را به مقامات داده است و برای فرار برنامه ریزی می کند. در همان زمان ویولتا ظاهر می شود و از او التماس می کند که او را به قاهره بازگرداند. او که نیاز به فرار دارد، موافقت می کند که او را با خود ببرد. با این حال، یک گشت فرانسوی نزدیک بود هری را دستگیر کند. او به سختی فرار می کند، اما باید پول خود را پشت سر بگذارد، و بدون آن، به زودی به فرانسوی ها خیانت می کند.

در مواجهه با اعدام، هری موافقت می کند که به فرود کمک کند تا با حسن ملاقات کند. حسن سرهنگ را احمق خطاب می کند و درخواست او برای مذاکره را رد می کند، اما وقتی هری و دستیار فرود سرگرد لئون حاضر می شوند و ۱۰۰۰۰ پوند باج می دهند، تصمیم می گیرد جانش را نجات دهد. افسران اجازه خروج دارند. هری چندان خوش شانس نیست. شورشیان از اینکه او محل مقر آنها را برای فرانسوی ها فاش کرده است عصبانی می شوند و می ترسند آنها را فروخته باشد، بنابراین او را می کشند. همانطور که فرود و لئون به عقب برمی‌گردند، متوجه می‌شوند که صدای تیراندازی و انفجارهای بی‌وقفه متوقف شده است. فرود با صدای بلند تعجب می کند که آیا حسن را متقاعد کرده است که یک احمق بزرگ باشد؟

زیرنویس Sirocco 1951 - بلو سابتایتل

باسلی کروتر، منتقد فیلم، فیلم را مورد انتقاد قرار داد و نوشت: «به جز چند لحظه بداخلاق در یک کلوپ شبانه گچی به نام مولن روژ، و چند نما از سوری‌های شلخته که در دخمه‌های کثیف دراز کشیده‌اند، صحنه دیگر حکایت از دمشق ندارد. بیشتر از یک کنوانسیون شرینرز در نیواورلئان، که در آن مناسبت فزهای بیشتری از همیشه در این فیلم نشان داده می شود. اثبات یک خار دردناک در چشم یک سرهنگ فرانسوی خوب.”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح