کد خبر : 206798
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 - 18:30

دانلود زیرنویس فیلم Rocket Gang 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Rocket Gang 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Rocket Gang 2022 زیرنویس فیلم هندی باند موشک یک فیلم کمدی موزیکال هندی زبان در سال ۲۰۲۲ به کارگردانی Bosco Martis است. این فیلم که توسط استودیو زی تهیه شده است، آدیتیا سیل و نیکیتا دوتا در آن ایفای نقش می کنند. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Rocket Gang

دانلود زیرنویس فیلم Rocket Gang 2022 زیرنویس فیلم هندی باند موشک یک فیلم کمدی موزیکال هندی زبان در سال ۲۰۲۲ به کارگردانی Bosco Martis است. این فیلم که توسط استودیو زی تهیه شده است، آدیتیا سیل و نیکیتا دوتا در آن ایفای نقش می کنند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Rocket Gang 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Rocket Gang 2022 فیلم با نمایش صحنه ای از پنج شخصیت اصلی در حال رانندگی در یک جاده تپه ای شروع می شود، آنها روی عکس کلیک می کنند، عماربیر رانندگی می کند، تانیا در کنار او و بونو، صاحب و پیا در پشت. عماربیر به طرز خطرناکی از کنار ماشین ها منحرف می شود، سپس صحنه قطع می شود و ما با شخصیت ها آشنا می شویم، شب هنگام که عماربیر در فروشگاه پدرش بود ناگهان مردی به نام تونی ظاهر می شود و پوستری از یک اقامتگاه جدید به نام “Wonder-Villa”، تونی را به او می دهد. به او می گوید که اگر پوسترها را در فروشگاهش بچسباند، به عماربیر و دوستانش اجازه می دهد آخر هفته را به صورت رایگان در آنجا بگذرانند، بیر پوستر را به دوستانش نشان می دهد، همه تصمیم می گیرند این پیشنهاد را قبول کنند و به استراحتگاه سفر کنند.

در آنجا پنج بچه، کیارا مدیر، مونتو، رئیس امنیت و سرویس اتاق، گانش رئیس، ساهر مسئول پذیرش و جِه، رئیس سرگرمی و سرویس اتاق از آنها استقبال می‌کنند، دوستان کار کردن بچه‌ها در محل کار را عجیب می‌دانند. از بزرگسالان اما بچه ها می گویند استراحتگاه متعلق به پدر و مادرشان است و در طول تعطیلات به آنها کمک می کنند، دوستان مستقر می شوند و در طول شام بزرگترها سعی می کنند بچه ها را با داستان های ارواح بترسانند، بعدها عماربیر و صاحب می روند تا خود را در بوته هایی که عماربیر می شنود زندگی کنند. یک لالایی خنده دار از جایی اما صاحب نه، چون باران در شرف آمدن است صاحب به داخل می رود نزد همه اما عماربیر چند لحظه عقب می ماند و نور کم رنگی از بوته ها می بیند اما بعد از رفتنش و یک جفت تیتر یک وسیله نقلیه پوشیده از بوته دیده می شود در حالی که لالایی ضعیف در پس زمینه پخش می شود. در داخل به دلیل باران و رعد و برق چراغ ها خاموش می شود، کیارا می گوید مهمان های قبلی یک بازی را پشت سر گذاشتند، بچه ها نمی دانند چگونه آن را بازی کنند زیرا خیلی پیچیده است، وقتی بزرگترها می بینند بازی در واقع یک تخته روح است، آنها بچه ها را کمی بیشتر بترسانید، پیا فکر نمی کند ارواح وجود دارد، اما ناگهان فلش روی تخته به خودی خود شروع به حرکت می کند، به صورت دایره ای می چرخد و وقتی دوستان به بالا نگاه می کنند بچه ها را می بینند که اکنون شبیه ارواح هستند که در هوا شناور هستند. بالای سرشان همه فرار می کنند اما بچه ها به آنها می رسند و هر کدامشان را شکنجه می کنند، بزرگترها از بچه ها می پرسند چرا این کار را می کنند که به آنها می گویند به دلیل کشته شدن ۵ دوستشان در تصادف رانندگی جان خود را از دست داده اند. با ماشین عماربیر، دوستان می پرسند که آیا مطمئن هستند، تونی جلوی آنها ظاهر می شود و به شکل یک روح تبدیل می شود، او تایید می کند که این ماشین عماربیر بوده که باعث تصادف شده است زیرا تونی در حال رانندگی ون با بچه ها بود. ماه داستانشان را به آنها می گوید.

بچه‌هایی که رقصنده‌های حرفه‌ای در Dance India Dance (DID) شرکت کردند، داوران را تحت تأثیر قرار داده بودند، آنها به همراه رقبای خود آکادمی اسکورپیو به فینال رسیدند، بچه‌ها واقعا خوشحال به خانه رسیدند، با مربی رقص خود تونی، بچه‌ها مورد استقبال قرار گرفتند. در مدرسه آنها توسط همکلاسی ها، مدیر و مادران (بچه ها در DID برای مادران خود شرکت کرده بودند و هر رقصی را به آنها اختصاص داده بودند، همچنین مشخص شد که لالایی که قبلاً در فیلم شنیده شده بود آهنگی است که مادران برای آنها خوانده اند. بچه‌ها) بچه‌ها پیوند بسیار نزدیکی با مادرانشان داشتند، چند روز بعد با تونی در ون گروهی خود (با آرم نام گروه خود ‘Rocket Gang’ روی آن) برای فینال‌های DID در مسیرشان حرکت می‌کنند که با تصادف با Amarbir’s روبرو می‌شوند. ماشینی که آنها را نمی زنند، ون تعادل خود را از دست می دهد و از تپه در محوطه ویلای شگفت انگیز سقوط می کند، همه بچه ها و تونی می میرند و در ویلا به دام می افتند. پس از آن ارواح دوستان را وادار به رقصیدن و آواز خواندن می کنند، عماربیر ناخودآگاه ملودی لالایی را زمزمه می کند و بچه ها و تونی را به خواب می اندازد، آنها از این فرصت استفاده می کنند و از محوطه ویلا فرار می کنند، اما ارواح تعقیب می کنند اما در دروازه سقوط می کنند. از آنجایی که آنها نمی توانند ملک را ترک کنند، عماربیر در حال سوار شدن به ماشین است اما به عقب نگاه می کند و چهره های اشک آلود بچه ها را می بیند، در نهایت او را در ماشین ترک می کند اما چهره آنها او را آزار می دهد و او در مورد تصادف و احساس گناه تحقیق می کند. این موضوع را با دوستانش در میان می‌گذارد، همه آنها متوجه می‌شوند که چقدر اشتباه کرده‌اند و باید محتاطانه‌تر عمل می‌کردند، عماربیر نقشه‌ای می‌کشد و به همه می‌گوید.

زیرنویس فیلم Rocket Gang 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Rocket Gang 2022 دوستان به ویلا برمی گردند و از ارواح عذرخواهی می کنند، آنها پیشنهاد می کنند که بچه ها اگر شخصی را دارند می توانند محوطه ویلا را ترک کنند، مانند کاری که تونی قبلا برای فریب دادن دوستان انجام داده بود، و به بچه ها پیشنهاد می کنند که هنوز هم می توانند برقصند و رویای خود را از طریق آنها برآورده کنند.

بدن ها، ارواح بحث می کنند، و به شرطی توافق می کنند که دوستان نام خود را در حضور همه بگویند، سپس هر بچه هر کدام یک بزرگسال داشته باشد (مونتو-عماربیر، ساهیر-تانیا، ججه صاحب، کیارا-بنو، و گانش). -پیا) بچه ها بعد از ترک محوطه ویلا بسیار خوشحال می شوند، اما تونی که آخرین آرزوی او کمک به تحقق رویای بچه ها بود به بهشت می رود، بچه ها فقط وقتی بزرگترها نیاز به رقصیدن دارند، در زمان های دیگر با آنها ارتباط برقرار می کنند به جز. مونتو، دوستان دور تست را پشت سر می گذارند، ساهیر در خانه تانیا می بیند که چگونه والدینش به این فکر می کنند که آیا اجازه دهند تانیا برقصد یا خیر، به یاد می آورد که چگونه مادرش وقتی می خواست برقصد از او دفاع کرد، برخلاف آداب و رسوم خانواده اش، او تانیا را تشویق می کند که همیشه او را دنبال کنید رویاها دوستان یکی پس از دیگری حکیمان را در DID بالا می برند و بچه ها به روش های مختلف به آنها کمک می کنند تا از شر دشمنان شخصی میزبان خود خلاص شوند، یک روز پیا می بیند که آنها در یک پست در شبکه های اجتماعی تگ شده اند، آنها متوجه می شوند که ۱ سال تمام طول کشیده است. از زمان مرگ بچه ها گذشته است، همه آنها به مدرسه می روند و مادرانشان را می بینند، بچه ها سعی می کنند به سمت مادرشان بدویند اما آنها فقط از آنها عبور می کنند، اما بزرگترها والدین را دعوت می کنند تا فینال DID را ببینند زیرا آنها بچه های خود هستند.

طرفداران و از نام گروه راکت گنگ به عنوان الهام استفاده می کنند، آنها از مادران درخواست در آغوش گرفتن می کنند و بچه ها بزرگترها را در اختیار دارند و مادرانشان را در آغوش می گیرند، مادر سحیر احساس می کند که دخترش به جای تانیا او را در آغوش می گیرد. بعداً بچه ها به آماربیر و تانیا کمک می کنند تا یک رقص عاشقانه داشته باشند، در طول مصاحبه برای فینال، دوستان از بچه ها نام نمی برند، مونتو که تا به حال سرسخت ترین بود، باعث می شود دوستانش متوجه شوند که بزرگترها به آن اهمیت نمی دهند. آنها، عقرب ها دوستان را برای نبرد به باشگاهی دعوت می کنند، در آنجا بچه ها از کمک به سحر امتناع می ورزند، اما او نیز با دوستانش مخالفت نمی کند، بزرگترها برای مدت کوتاهی تقلا می کنند، اما بچه ها در نهایت تسلیم می شوند و کمک می کنند. آنها، اما آماربیر بازوی او را می‌شکند، که می‌تواند باعث رد صلاحیت آنها شود، مونتو که نمی‌خواهد دوباره رویای خود را از دست بدهد، دست آماربیر را درست می‌کند. قبل از فینال، عماربیر و صاحب دستگاه پرتویی را به همه نشان می‌دهند که با استفاده از آینه‌ها بچه‌ها را قابل مشاهده می‌کند، آنها قصد دارند در فینال از آن استفاده کنند تا بچه‌ها برای آخرین بار برای مادرشان برقصند، در مرحله عماربیر همه چیز را به دنیا اعتراف می‌کند. از دستگاه ری استفاده کنید، اما می شکند، بچه ها در وانت عقب می نشینند و در حالی که علامت صلیب در دست دارند گریه می کنند، از خدا می خواهند کمکشان کند و بگذار رویای خود را برآورده کنند، ناگهان چراغی روی ون می افتد، همه چراغ ها در داخل هستند.

زیرنویس Rocket Gang 2022 - بلو سابتایتل

استودیو خاموش می شود و وقتی شروع می شود، بچه ها به همراه بزرگسالان روی صحنه می آیند، همه می توانند بچه ها را ببینند، آنها با آهنگ “Duniya hai Maa Ke Godi Mee” می رقصند و تا آخر شروع به گریه می کنند. کل استودیو، مجریان، داوران، حتی رقبای آنها Scorpions، خانواده های آنها. پس از رقص، بچه‌ها تبدیل به پروانه‌های طلایی می‌شوند و در نهایت به بهشت می‌روند و آرزوی اجرای برنامه برای مادرانشان برآورده می‌شود. در بهشت با فرشته ای (رانبیر کاپور) پشت دروازه ها منتظر می مانند و فرشته از آنها خواست که پس از داخل شدن به او امتیاز خوبی بدهند که بچه ها می گویند باید برقصد و اگر نه امتیاز خوبی به او نمی دهند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح