کد خبر : 206633
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 دی 1401 - 19:10

دانلود زیرنویس فیلم Paradise Lost: The Child Murders at Robin Hood Hills 1996 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Paradise Lost: The Child Murders at Robin Hood Hills 1996 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Paradise Lost: The Child Murders at Robin Hood Hills 1996 یک فیلم مستند آمریکایی محصول ۱۹۹۶ به کارگردانی، تهیه کنندگی و تدوین جو برلینگر و بروس سینوفسکی درباره محاکمه وست ممفیس سه، سه جوان نوجوان متهم به قتل های می ۱۹۹۳ و مثله کردن سه نفر است. پسران پیش از بلوغ به

دانلود زیرنویس فیلم Paradise Lost: The Child Murders at Robin Hood Hills 1996 یک فیلم مستند آمریکایی محصول ۱۹۹۶ به کارگردانی، تهیه کنندگی و تدوین جو برلینگر و بروس سینوفسکی درباره محاکمه وست ممفیس سه، سه جوان نوجوان متهم به قتل های می ۱۹۹۳ و مثله کردن سه نفر است. پسران پیش از بلوغ به عنوان بخشی از یک مراسم شیطانی ادعایی در ممفیس غربی، آرکانزاس.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Paradise Lost: The Child Murders at Robin Hood Hills 1996 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Paradise Lost: The Child Murders at Robin Hood Hills 1996 این فیلم وقایع پس از دستگیری میسکلی، اکولز و بالدوین را برای قتل کریستوفر بایرز، مایکل مور و استیوی برانچ مستند می‌کند، که اجساد برهنه و برهنه‌شان در یک خندق در منطقه‌ای جنگلی در ممفیس غربی، آرکانزاس، معروف به “کشف شد. رابین هود هیلز».

جو برلینگر و بروس سینوفسکی، فیلمسازان، با بسیاری از افراد مرتبط با این پرونده، از جمله والدین قربانیان، والدین متهم، اعضای اداره پلیس ممفیس غربی (WMPD) و همه متهمان درگیر در دادگاه مصاحبه کردند. برلینگر و سینوفسکی خودشان فیلمبرداری نمی‌شوند و دیالوگ‌ها به جای استفاده از فرمت «پرسش و پاسخ» توسط مصاحبه‌شونده ارائه می‌شود.

زیرنویس فیلم Paradise Lost: The Child Murders at Robin Hood Hills 1996 - بلو سابتایتل

زیرنویس Paradise Lost: The Child Murders at Robin Hood Hills 1996 فیلم با مقدمه ای از پرونده شروع می شود و سپس به دستگیری سه نوجوان می پردازد. بسیاری از جامعه، از جمله کارآگاهان و والدین قربانیان، بر این باورند که قتل ها توسط نوجوانان به عنوان بخشی از یک آیین شیطانی انجام شده است. در طول محاکمه، از دیمین اکولز در مورد آشنایی او با سیستم اعتقادی آلیستر کراولی سوال می شود. اکولز همچنین بیان می کند که خواندن کتاب های آنتون لاوی و استیون کینگ را دوست دارد.

نشان داده شده است که جامعه از نظر سیاسی محافظه کار و به شدت مسیحی انجیلی است. از آنجا که میسکلی اعترافاتی را به پلیس ارائه کرده بود، محاکمه او از دادگاه دیمین و جیسون جدا می شود و در نیمه اول فیلم پوشش داده می شود.

زیرنویس Paradise Lost: The Child Murders at Robin Hood Hills 1996 - بلو سابتایتل

این فیلم مورد استقبال منتقدان از جمله راجر ایبرت قرار گرفت. این فیلم با دو دنباله دنبال شد. First Paradise Lost 2: Revelations (2000)، که نشان می دهد شواهد بیشتری نادیده گرفته شده یا سرکوب شده است و تلاش برای اثبات بی گناهی Echols است. به دنبال آن Paradise Lost 3: Purgatory (2011) که نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم مستند بلند شد. در Rotten Tomatoes، این فیلم دارای محبوبیت ۱۰۰٪ است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح