کد خبر : 209075
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 21:37

جهاد دانشگاهی با تکیه برخودباوری به پیشرفت رسیده است

جهاد دانشگاهی با تکیه برخودباوری به پیشرفت رسیده است

به گزارش ایلنا، حسن مسلمی نایینی در دیدار با استاندار قزوین گفت: در استان قزوین در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های بالایی وجود دارد و شاهد وجود دانشگاه‌های با سطح بالا هستیم که با جذب دانشجویان خارجی زمینه گسترش علم را فراهم می‌کند. رئیس جهاد دانشگاهی کشور ادامه داد: وجود جهاد دانشگاهی برای اسلامی و انقلابی کردن

جهاد دانشگاهی با تکیه برخودباوری به پیشرفت رسیده است

به گزارش ایلنا، حسن مسلمی نایینی در دیدار با استاندار قزوین گفت: در استان قزوین در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های بالایی وجود دارد و شاهد وجود دانشگاه‌های با سطح بالا هستیم که با جذب دانشجویان خارجی زمینه گسترش علم را فراهم می‌کند.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور ادامه داد: وجود جهاد دانشگاهی برای اسلامی و انقلابی کردن دانشگاه‌ها ضرورت دارد و با گذشت چهاد دهه ظرفیت‌ها و توانایی‌های زیادی دارد.

این مسئول اضافه کرد: توسعه علمی و فناورانه برای پیشرفت کشور از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و توجه به نقشه جامع علمی ضرورت دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های پزشکی جهاد دانشگاهی گفت: در حوزه پزشکی و سلول‌های بنیادین اقدامات قابل توجهی توسط جهاد دانشگاهی انجام شده که در سطح دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

مسلمی نایینی گفت: در حوره پژوهش هم فعالیت‌های متونعی در حال انجام است و تحقیق روی مغز انسان، فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی از پروژه‌های جدید پژوهشی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح