کد خبر : 208692
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 21:03

بازآفرینی ۸ محله در زنجان هدف گذاری شده است/ توجه ویژه به پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی مسکن‌های ملی در استان

بازآفرینی ۸ محله در زنجان هدف گذاری شده است/ توجه ویژه به پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی مسکن‌های ملی در استان

به گزارش ایلنا از زنجان، علی اسماعیلی، امشب در  جمع خبرنگاران، با اشاره به روند اجرای پروژه های مسکن ملی، گفت: در ساخت مسکن ملی پیوست فرهنگی و اجتماعی مورد توجه ویژه است و ساخت مسجد، مدرسه، فضای سبز و مجموعه‌های ورزشی در پروژه‌های شرق و غرب مسکن ملی زنجان لحاظ شده است. مدیرکل راه

بازآفرینی 8 محله در زنجان هدف گذاری شده است/ توجه ویژه به پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی مسکن‌های ملی در استان

به گزارش ایلنا از زنجان، علی اسماعیلی، امشب در  جمع خبرنگاران، با اشاره به روند اجرای پروژه های مسکن ملی، گفت: در ساخت مسکن ملی پیوست فرهنگی و اجتماعی مورد توجه ویژه است و ساخت مسجد، مدرسه، فضای سبز و مجموعه‌های ورزشی در پروژه‌های شرق و غرب مسکن ملی زنجان لحاظ شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان، ادامه داد: ساخت دو مدرسه در کوی شرق زنجان آغاز شده و پیشرفت ۴۰ درصدی دارد و در کوی غرب نیز مدرسه‌ای با ۳۰ درصد در دست ساخت است. همچنین ساخت مسجد و مجموعه های فرهنگی در این پروژه ها پیش بینی شده است.

اسماعیلی، با تشریح فعالیت های راه و شهرسازی استان، گفت: این مجموعه در ساخت محورهای اصلی و آزادراه ها، هفت پروژه بهسازی محورهای اصلی از محل اعتبارات ملی را در دستور کار خود داریم.

وی، تصریح کرد: یکی از ماموریت‌های این مجموعه اجرای پروژه‌های دولتی در قالب چند پروژه و اجرای پروژه‌های بازآفرینی در قالب کمک به بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی است و کمک به ساخت کتابخانه و مجموعه‌های ورزشی در قالب پروژه بازآفرینی اجرایی می‌شود.

اسماعیلی از دیگر ماموریت‌های این مجموعه را تهیه نقشه جامع تفصیلی با همکاری شهرداری‌ها خواند و گفت: تهیه نقشه پایه نیز در بخش معماری و شهرسازی در دستور کار است.

وی، مهمترین ماموریت راه و شهرسازی را  ساخت مسکن در قالب نهضت ملی مسکن خواند و افزود: ساخت و تحویل ۷۱ هزار واحد در یک دوره زمانی چهارساله برای استان زنجان پیش بینی شده است که از تعداد ۲۷ هزار واحد مسکن حمایتی در بخش شرق و غرب زنجان در حال ساخت است.

اسماعیلی، با اشاره به ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی از طریق ارائه تسهیلات با همکاری بنیاد مسکن را از دیگر ماموریت های این مجموعه خواند و تصریح کرد‌: ۱۲ هزار واحد هم در حوزه خودمالکی در بخش اعطای تسهیلات بانکی و ۳ هزار واحد مسکن استیجاری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان، در پایان با بیان اینکه قرارداد ۱۷ هزار واحد از ۲۷ هزار واحد بسته شده است، اضافه کرد: آورده مردم و تسهیلات خط حمایتی ما در این پروژه ها است و به منظور حراست از این آورده ها طرح پایش پروژه ها به صورت موردی در دستور کار ما قرار دارد.
photo_2023-05-09_20-36-35

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح