کد خبر : 208660
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1402 - 1:22

احداث شهرک های جدید در اراضی کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

احداث شهرک های جدید در اراضی کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایلنا از یاسوج، “سیدعلی احمدزاده” در نشست شورای مسکن که به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهارداشت: با هماهنگی اداره کل جهاد کشاورزی، اراضی کشاورزی درجه سوم و چهارم برای احداث شهرک‌های جدید و توسعه شهرهای استان شناسایی شوند. وی با تاکید بر اینکه اراضی دولتی هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند،

احداث شهرک های جدید در اراضی کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایلنا از یاسوج، “سیدعلی احمدزاده” در نشست شورای مسکن که به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهارداشت: با هماهنگی اداره کل جهاد کشاورزی، اراضی کشاورزی درجه سوم و چهارم برای احداث شهرک‌های جدید و توسعه شهرهای استان شناسایی شوند.

وی با تاکید بر اینکه اراضی دولتی هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند، خاطرنشان کرد: زمین‌هایی که قابلیت واگذاری برای احداث مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج را دارند مشخص کنید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در خصوص وضعیت مسکن ملی نباید سهل انگاری شود، یادآورشد: دستگاه‌های متولی به تعهدات خود در طرح نهضت ملی مسکن عمل کنند.

احمدزاده با تاکید براینکه جایگاه استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح نهضت ملی مسکن باید ارتقاء یابد،ادامه داد: ادارات کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و حوزه عمرانی استانداری شاخص‌های رتبه‌بندی طرح نهضت ملی مسکن را احصاء کنند.

بگفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تعهد این استان در طرح نهضت ملی مسکن ۱۰ هزار واحد بوده اما اکنون ۱۳ هزار واحد یا در حال احداث بوده یا عملیات احداث آن در دست انجام است، تصریح کرد: بانک‌ها در سال جدید همکاری و مساعدت بیشتری در طرح نهضت ملی مسکن داشته باشند تا این طرح هر چه سریعتر به نتیجه برسد.

احمدزاده از اعزام تیم بازرسی وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی برای بررسی عملکرد استان‌ها در طرح نهضت ملی مسکن به دستور رئیس جمهور خبرداد و گفت: مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای استان خصوصا یاسوج احصاء و به این تیم گزارش داده شود، ضمن اینکه روند احداث واحدهای خود مالکیتی شتاب بیشتری بگیرد.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح